Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

mandag 2. november 2015

Ukens ressurser 4. Mosebok 6-10


God morgen jenter! Dette er vår andre uke i 4. Mosebok! Jeg er overrasket over hvor mye jeg fikk ut av lesningen forrige uke. Jeg innrømmer gjerne at det var litt tørt. Det var gjentagelser. Men det var også gullkorn. Mellom alt det tørre og gjentagelsene - der fant jeg gullkornene. Ordene som Gud ville gi meg. De som er anvendbare i mitt liv. Jeg håper du fant noen også. Du er velkommen til å dele dem med oss i kommentarfeltet!

Denne uken er ukens bibelvers velsignelsen. Jeg gleder meg til å lese den. Vær velsignet!

 Er dette første gangen du er innom denne bloggen, ønsker jeg deg varmt velkommen til å lese sammen med oss. Du kan begynne når som helst - akkurat der hvor du er!  



Ukens bibelvers:


Gikk du glipp av videoen forrige uke? Du kan se introduksjonen til kapittel 1-10 her:



Introduksjonen er basert på Courtney Josephs bok, den finner du her.


Vi har et ressurshefte - det finner du i høyre marg.
Ellers vil jeg anbefale å like facebooksiden for å få daglige bibelbilder og oppmuntring langs veien.


Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar