Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

søndag 16. august 2015

Ukens ressurser: Salomos ordspråk 31


God morgen jenter! Den neste uken gjør vi oss ferdig med vårt inngående studie om ordspråkene 31-kvinnen! Jeg har allerede fått så mye ut av dette studiet, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Er dette første gangen du er innom denne bloggen, ønsker jeg deg varmt velkommen til å lese sammen med oss. Du kan begynne når som helst - akkurat der hvor du er!  

Ukens leseplan ser du her:


Ukens minnevers:



Ressursheftet vårt finner du i høyre marg.
Denne uken har vi en ekstra, helt frivillig ressurs.
Det er en gratis ebok skrevet av Courtney Joseph (som jeg virkelig anbefaler!),
og den kan du laste ned her.

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar