Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

onsdag 19. august 2015

Ordspråkene 31-kvinnen: dag 5


Hvem er ordspråkene 31-kvinnen? Hvis du har fulgt denne bloggen de siste fire dagene, har du kanskje en viss anelse. Hun er en kreativ kvinne, en kvinne som følger sine drømmer. Samtidig gjør hun dagligdagse arbeidsoppgaver med iver. Hun arbeider for Herren. Hun er fryktløs - men hun frykter Herren.

La oss stoppe der litt. Visste du at dette er hennes beste skjønnhetstips? Se litt på dette bibelverset:


Vår skjønnhet er altså ikke varig, i alle fall ikke vår ytre skjønnhet. Helt fra jeg var liten har jeg hørt at skjønnhet kommer innenfra. Og vet du hva? Det er sant!

En kvinne som frykter Herren - det er varig - og sjeldent!

Jeg er inspirert av denne kvinnen og hennes mange gode kvaliteter. Jeg vet at det er lett å la seg skremme. Det er lett å tenke: Hva er vitsen? Så god blir jeg aldri allikevel. Jeg velger å la meg inspirere i stedet.

Dagens utfordring: Velg å la deg inspirere av denne kvinnen i dag! Hva er en kvalitet du vil jobbe med?

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar