Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

onsdag 15. juli 2015

Noe nytt for God morgen jenter!


God morgen jenter!
I dag har jeg en nyhet til dere. Vi har fått vårt eget ressurhefte!
Her finner du hovedsakelig to ressurser, i tillegg til en introduksjon til God morgen jenter. Du kan skrive det ut så mange ganger du vil, og dele det med hvem du vil.

Inne i heftet finner du fargekodingarket, som du kanskje er kjent med? Du kan lese mer om fargekoding her.

Det helt nye, er SOAK - en metode for å komme enda dypere inn i Guds ord.
Jeg har selv opplevd mye velsignelse ved å bruke denne metoden - og anbefaler deg på det varmeste å prøve.



For å skrive ut ressursheftet, klikk her.

Du finner en introduksjon til SOAK-metoden i videoen under. Flere spørsmål finner du i heftet.


Jeg håper du blir velsignet, og får god nytte av dette ressursheftet.
Jeg har allikevel lyst til å presisere at dette er helt frivillig.
Du velger selv hva som er best for deg!

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar