Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

fredag 10. juli 2015

Hva er din motivasjon? Ordspråkene 16 og 17


God morgen jenter!
Jeg har slikt et stort håp om at du som leser denne bloggen har hatt en fantastisk uke - og at du har lært masse om Gud og hans visdom gjennom Hans ord. Men kanskje du føler at du ikke har det bra for tiden? Noen ganger i livet føler jeg at alt er "tommel ned" - og det er perioder da jeg ikke føler at jeg får noe ut av det jeg leser i bibelen. Jeg har bare så lyst til å si at det er greit å være i en slik periode av livet. I ordspråkene 18,10 står det: "Herrens navn er et festningstårn, den rettferdige løper dit og finner vern." Når jeg ikke har det bra, kan jeg løpe til Gud og søke tilflukt. Det er godt å tenke på!

Noe annet jeg har tenkt på denne siste uka er noe som står i Salomos ordspråk 16,2. " En mann kan synes at hans ferd er ren, men Herren prøver tankene." Det sier jeg litt mer om i videoen under.




Hva er min motivasjon? Er det noe i mitt liv jeg må gjøre annerledes?

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar