Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

fredag 3. juli 2015


For en fantastisk reise vi er på! En reise på leting etter den visdommen som kun Gud kan gi!
Først gjorde jeg et forsøk på å finne ut hva visdom er, og hvordan vi kan få det. I dag vil jeg utdype enda mer hvordan vi kan få visdommen som Salomo skriver om. I Salomos ordspråk 9,10a står det at "å frykte Herren er opphav til visdom". For å forstå hvordan vi kan få visdom, er det derfor viktig å forstå hva det er å frykte Herren. I videoen under setter jeg søkelyset på nettopp dette.


Har du noen spørsmål om hva gudsfrykt er? Skriv dem gjerne i kommentarfeltet.

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar